Friday, January 7, 2011

Eksposisi

Penat & Gembira
Semalam merupakan hari pertama aku buat blog. tapi jgn salah paham yea sbb nii bukan blog pasal apa ak mkn ke ak tido pukul bpe ke.tp pasal apa yg ak buat  hari ini untuk jd hari esok.easy to say its all about future.thnx to zull n lam sbb support aku buat header blog aku.hhaha sampai pening2 dowh aku.tp ak appreciate sgt usaha zull dalm menyiapkan projek aku.sebelum nii ak ta penah suka na bekerja dalam komuniti.skang pom aku ta suke sgt.hha sbb ape taw.sbb bile kerja ramai2 ni akan timbul isu pndapat yg bercanggah.ak ta suke mmber2 tarik muke nii.ak plak jnis pndirian teguh.lagi susah.so,jalan mudah baik ak pk sorang2. bincang cket2.pk sorang2. bincang cket2.haiii(mngeluh) pnatnye tulis2 nii.ak na tulis mcm byk agy.nt ak smbung.

No comments:

Post a Comment