Thursday, February 17, 2011

start from zero then you cant say no


Yaw!Ni bukan aku na review pasal hiburan. Tapi Beck merupakan antara titik tolak bagi aku untuk meneruskan usaha dalam apa yg aku susah susahkan sekarang. Beck merupakan cerita asal daripada sebuah manga yg bertajuk sama. Kalo ada sesapa yg dah beli cd nii. mmg f88k ah! Cerita yg bermula daripada watak utama yg ttaw apa dalam muzik. tapi dengan tekad si watak utama berjaya mmbuat show yg omputeh sendiri appreciate! Itulah inspirasi aku! Start from zero then you cant say no to everything! Kepada para2 guru. janganlah kamu memandang rendah kepada murid kamu yg kamu anggap ta berguna. guru oh guru!lemahnya pemikiran anda! kalau rasa pedas.terimalah. Bukan na mengata. Kami golongan seni perlukan sokongan komuniti. MINDSET. aku nii jenis yg lebih menegakkan apa yg dibuat. Aku suka mencari kelebihan orang untuk dibawa ke tengah dengan harapan..........

ANAK : Besarnya rumah kawan abah. Kereta pom banyak. Merc...BMW..
ABAH  : (........)(sial kau anak!)

.....KEJADIAN INI TAK JADI!

PADU!

No comments:

Post a Comment