Sunday, February 20, 2011

Street selling Propaganda





Aku mula mendapat ilham untuk meneruskan usaha seni aku yg membuatkan para guru yang mengajar subjek BM lebih membenci aku. Street Art. tapi dalam seni tiada erti mengaku kalah. Lepaskan yg terpendam sampai bentuk hati melengkung senyum. Apa isi hati aku sebenar na ucapkan bukan untuk mnjadi model negatif kepada anak siapa2. Yang mengurniakan bakat bukanlah ibubapa mahupun bomoh tetapi tuhan. Kenapa tuhan kurniakan bakat kepada hambaNya? Mestilah untuk mempamerkan bakat kepada yang tidak berbakat. Tapi biasalah dunia. Ada saja yang nak menyekat. Jadi siapa yang harus memperjuangkan seni?

MAZLAN: KITALAH!
BLOGGER: Eh sape ko nii?
MAZLAN: SAYA MAZLAN
BLOGGER: (-(00)-) (huh?)

-Siapakah lelaki misteri tu?
-Mazlan namanya. Adakah Virus terbaru 2011??
-Dia...Dia...Berupaya memasuki blog aku tanpa log in
-HE...HE...HEBAT!!!!

*Maaf. Blog tidak dapat diteruskan dek gangguan.
Saya Mazlan. Hahaha
Argggghhhhhhhh!!!!!!

 

No comments:

Post a Comment