Thursday, February 17, 2011

x_periment

Hari ini merupakan satu lagi titik tolak bagi aku untuk terus berkarya. Aku merasakan game? merlukan satu trademark ataupun tagline yg menarik untuk dikongsi bg melebarkan jurang karya2 termpatan yg terdapat di Malaysia. Tapi semua itu memerlukan masa dan aku sedang mencuba sedaya upaya untuk menghasilkan satu tapak untuk remaja2 di luar sana menceburkan diri dalam bidang design. Tidak lupa juga kepada Zulkifflie Rodzli Photowork yg kian berkembang dan terus mendapat job ahha. Berusahalah kawan. Sebenarnya kami masih memerlukan ruang untuk mereka satu blog yg sesuai dengan citarasa kami. Aku pom ta sempat beb. ni nseb bek ada celah jee aku rajin2. Header kedua dah aku siapkan. Tadelah cantik mana tapi ini untuk mengelakkan betapa jelasnya kami tidak peduli blog kami.ahhhaah Jadi aku pom ambil inisiatif ini untuk mereka satu header yg simple. Semoga apa yg kami buat dan agung-agungkan ini mendapat perhatian ibu bapa dan masyarakat supaya lebih terbuka dalam memilih bidang masing2.(ecehh)


PADU!

1 comment: